terasa .

storymory malam ni . lebih dekat terasa hati aku dekat kau sayangs !
seriously aku taktahu kenapa dan mengapa kau ambil sikap tak endah dekat aku .
kenapa kau macam berjauh hati je dekat aku . aku taktahu silap aku .
rasanya dah terlalu banyak kali aku maafkan kau . tapi tak kan kalau aku terbuat salah dekat kau . kau nak buat aku macam ni . aku still sayangkan kau even kau dah tinggalkan aku ntuk 8 bulan . jyeahh . thanks sayangs sebab tinggalkan aku . aku suka . dan aku masih suka kau . :)

kegilaan .
okayy aku mengaku hati aku still ada dekat kau . even aku try ntok tak sayangkan kau . kau selalu sangat helo2 aku . IM aku dekat fb . aku taktahu macamana nak ubah hati aku ntok terima kau jadi kawan aku . aku boleh naik gila dengan ayat kau ''tunggu b jadi bini ____'' la . ''_____ sayangkan b lagi . rindu dekat b " lah . choiyy . macam apa dah . bila cakap macam toh . terus aku senyum berbunga2 . terus lupa apa yang kau dah buat dekat aku dulu . berjauh hati sampai ke pulau pangkor aku cari ketenangan jiwa .

berharap .
kadang2 aku still nak kau balik kat aku . nak kau jadi milik aku sepenuhnya . tapi tak mungkin terjadi kan sayang . kau dah kecewakan aku kedua kali. tak mungkin ada peluang ke tiga ntok kau . kejam kan aku . aku taknak terluka dalam sebab kau . maybe kita tak ada jodoh . ye . takde jodoh . aku cuma berharap kita jadi kawan baik . macamana aku kawan dengan yang lain . kongsi rahsia2 dengan kau . aku rindu saat toh weh . please call me back okayy . aku taknak gaduh2 dengan kau .

p/s : terima kasih tuhan sebab bagi peluang dekat dua orangg sahabat aku . HAFIZ & FAHMI sebab bagi mereka peluang ntuk hidup dekat dunia lagi :)

Tiada ulasan:

like me :)