back to default template :)

huhaii . amacam belogg aku skangg . terkena virus pinkiess .haha . buruk2 .
sorry la yeaa . takde gamba . takde tentangg saya  macam korangg punya . takde recent post punya button . simple kan . yangg ada setoryy moryy aku ja lebih . takde button comment . takde iklan . takde promo2 semua .
aku buat belogg untuk mencari kepuasan diri sendiri ja. . eheee .

lawa tak header aku . terharu aku nak buat . haha . hasil tangan aku toh wehh . hasil tak tido petangg , hasil tak tengok citerr puteri yang ditukar #even aku muak da tengok citer toh . kelamkabut pluss bodoh2 dah . .
hasil aku tangguhkan waktu makan . dan itu la hasil dia . ade la dalam 15min aku buat . takpaya guna adobe . aku pakai photoscape je . lepas toh guna gimp 2.6 . . easy to use . hoho. #riak pulak . dan hasilnye seperti yang diatas . lawa tak ^_^ .

tapikan . still jugak ada orangg dok kutuk hasil karya orangg . tak lawa lah .ape lah . hello . sekuranggnya aku tak curik hasil orangg . lepas toh jadi kan hak sendiri .aku tak tiru belogg orangg sebijik2 . aku tak menyusahkan orangg suruh buatkan dari background sampai la nak sebiji macam orangg lain punya . aku buat simple2 ., ikut kehendak hati aku . dan aku berpuas hati . kao hadoo ? takde kan .

ohhyaa . sebelum aku terlupa . aku rindu kao capital R . . haha . IMY & ILY .
much love .
effie♥

Tiada ulasan:

like me :)