nothing to says .

kau buat hidup aku ceria . tapy dalam masa yang sama . kao buat aku bersedih . takde manusia yang sempurna . aku sayang kau dan kau pun sayang aku . *itu kata kau* .yes . aku memang sayang kau . sampaikan aku takde terlintas nak cari lain . 

berharap . kadang-kadang aku berharap jugak kau jadi milik aku balek . then datang keajaiban . kau pun text aku . cakap rindu . gembira tak terkata kot . *sambil golek2 ketawa sorangg2 baca mesej mcm orangg sengal .*
bertubi-tubi gak soalan kau . asyik tanya aku rindu kau ke tak . dan aku tahu kau demam panas time toh . seminggu kau tak pegi keje .tapi  jawapan aku tak . tapi still kau cakap ye sebab kau faham da kata hati aku . yea . memang aku cakap tak . sebab aku rindu kau sangat-sangat . then kau deactive facebook . wadehell . aku ada rasa tersirap sikit lah sebab aku aku selalu stalk fb kau toh . even kadang2 aku terasa disindir baca status kau . *aku pakat sindir kau balek dekat wall aku . nganjing dengan kau kan* . huhu . okayy lah kan . 

ditinggalkan ? for sure . kita clash kali ke dua sebelum aku pergi ke PLKN . waa . time toh aku takde rasa nak menangis pun macam dulu . sebab aku tau kau tak cari lain . aku selalu tanya adik kau je tentang kau . nak tanya kau . bertambah sakit hati lah gamaknya kan . yang kau selalu jawab . ye .urm . ok . selalu badmo0d . tapi aku still sayang kau . sebab ? aku sayang kau lah . cinta tak memerlukan alasan yang ntah apa2 dan bukti yang merepek *bukti sayang? wadehell . xkan aku nak buktikan mcm orangg zaman sekarang ni . lepas dapat bukti . kau campak tepi kan . then pompuan toh dgn perut boyot --' dpt dosa free .* wateva lah kan . tapi kau toh lawak la . kalau aku mention kat wall aku onl pukul 4 . mesti kau tgh onl . kalau pukul dua pun. kau still ada . even aku tak chat dengan kau . *itu serius aku ketawa* . 

thanks for everythings . semua yang kau dah buat . kesan dia amat dalam . hati aku tak sembuh lagi . then aku taknak berharap sangat dekat kau dah . perjalanan hidup kita masih panjang . ada jodoh . tunang trus kahwin . takda jodoh ? aku doakan kau dapat girl yang memahami kau . yang kau cari selama ni . tahun ni kau dah 24 dah . and dah tua . okayy jari da penat menaip . esok lusa kita bebel lagi .

Tiada ulasan:

like me :)