terima kasih !

aku sayang kau . aku pernah gila kan kau dulu . tpi lepas ini . aku dah tak percaya dah . maybe kita takda chemistry dah . apa yang aku rasa . kau tak pernah ambil serius bila aku cakap . then . kau cakap aku macam budak2 . okayy aku terima . maybe skang ni aku boleh mula anggap kau macam kawan . sebab ? aku ada kawan2 yang selalu support aku .

 support yang macamana ?. yang selalu bagi aku nasihat . yang selalu bagi aku tips2 . yang selalu suruh aku fikir positif . yang selalu ada time aku sedih . yang selalu menggembirakan hati aku . even aku tak selalu gembira kan dorangg . malahan aku sendiri tambah beban dorangg fikir pasal aku .

thanks for everythings . kau pernah bahagiakan aku . aku sangat gembira dan berterima kasih . tapi kita lebih sesuai berkawan kan :)

p/s : iloveumorethananythingskawan :)

Tiada ulasan:

like me :)